domingo, 9 de diciembre de 2018

EL MEU HOBBIE
Imagen relacionadaEl meu hobbie favorit es el futbol perquè desde petit el primer regal que hem van donar va ser una pilota.Estic jugant en un equip de futbol que es diu Vinyets Moli Vell.El meu equip favorit es el barça ,desde petit sempre he sigut cule.M'agradaria se de major futbolista i jugar a la premier perque es la lliga que mes m'agrada i en la que es viu millor el futbol.M'agradaria coneixer a Heung Ming Son perquè es un jugador que m'agrada molt i perque ha tingut una vida molt complicada perquè al seu pais tots han de prestar serveix militar i hauria de deixar al Tottenham per anar al seu pais ,pero va guanyar el mundial asiatic amb el seu pais i es va lliurar.



Resultado de imagen de futbol

No hay comentarios:

Publicar un comentario

CARNAVAL El  carnaval  o  carnestoltes , nom habitual als  Països Catalans , també conegut a Mallorca i Menorca com a  els darrers dies ...